Söndag 15

Dåså var julen över :/

Vad tråkigt det är att man inte får ha julen kvar lite längre, men så är det. Igår kastades allt ner i källaren och idag fortsatte jag och Peter, ja hör och häpna :) Peter hjälpte till med lite städning!
Sedan blev det söndagsmiddag hos mor och far i växbo och nu sitter vi här med Jon och trycker i oss lite godis och bubbelvatten, till fotboll på tv såklart :P

Helgen är ju snart över så det är väl dags för mig att inta dusch och sängen snart.
Fyra dagar på jobbet sedan bär det av mot Stockholm och mot KickOff med hela fastighetsbyrån, hoppas på succé!

Jaaa, duschen sa vi va?? :)

Hoppas alla haft en trevlig helg!
Kramar Emelie

Kommentarer
Postat av: Elin

Hello!

Nej fan va trÅkigt att det blev fel med klänningen! Själv har dag aldrig vart med om det, så jag har ingen aning om hur du ska gå till väga? Kolla igenom annonsen eller säljarens sida, och se om det finns någon info ang. retur där.



Min nya piercing (som jag btw älskade!) gick sönder ikväll, så jag tänker maila säljaren och fråga om jag kan reklamera och få en ny. Dock handlade det om sÅ lite pengar, så jag gråter inte blod... men rätt ska ju vara rätt.



Lycka till!

2012-01-15 @ 22:09:49
URL: http://bonnyblow.blogg.se/
Postat av: mamma

Men se på sjutton!!! Det tar sig ;-)

Det är både sorgligt och skönt att städa bort julen. Nu ser vi fram mot ljusare tider det känns jätteskönt.

Kram Mamma

2012-01-16 @ 19:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0