Fredag 11

Fredag Fredag Fredag!! :)
Känns ganska skitbra faktiskt. Tidig morgon som bestod av flätning i mammas hår som ska gå modell ikväll. Bra start på jobbet med nöjda kunder, det gillar vi :) Och snart lite mat i magen innan jag beger mig till nästa kontor för att börja ordna inför kvällen Afterwork..

Imorgon ska förhoppningsvis jag och mamma plantera lite blommor på Smedjan så det ser lite vårigt och fräscht ut. Sen behövs även hemmet en vårstädning :/ Uuuurk! Orkar inte putsa fönstren, det är ju så tråkigt. Speciellt när all färg bara försvinner för att fönstren typ är 300år gammal, suck!
Balkongen är iaf färdigstädad och vårfräsch, det enda som fattas där är någon fin detalj jag vill ha brevid bänken. Hmm, ljuslykta funkar ju alltid :) Sen skulle jag behöva åka till en loppis och hitta ett fönster jag kan måla, precis som jag har i köket. Jag har mina underliga idér.

   


Nä, dags att ringa några kunder till innan jag drar mot Söderhamn!!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad fint du har i ditt kök!!!

Och jag kommer bara att jag har gräddat färdigt bullarn.

Kram mamma

2012-05-12 @ 11:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0