Onsdag 2

Idag är det den 2 maj. Känns otroligt skönt med kortvecka, bara ons-tors-fre :) Men solen skiner ute och jag har inte varit ut på hela dagen, vill uuuuut!! Efter jobbet och träningen hoppas jag hinna fixa lite med balkonen iaf. Planteringen är redan klar, men eftersom man bor i stan så finns det en hel del smuts att torka bort därifrån, uek!

Haft en skön ledighet, sön-mån-tis! Umgåtts med vänner och hälsat på småkussarna i Stockholm! Helgen som kommer är redan fullspäckad med aktiviteter. På lördag går bussen som ska ta Växbos herrlag med respektive till Gnarp för match! Sedan vidare till Växbo bygdegård för (förhoppningsvis) vinstfirande med trubadur mm!

Ska skydna mig jobba klart idag så hinner jag kanske till och med inhandla en jättefin 'grej' till balkongen innan träning! :) Ha det bra!!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0